SHOOOOOHEJ

2009-06-26 - 00:40:46
Nu ligger jag här igen, ska snart sova eller nått.
Imorrn kommer papi och min underbara storesyster hit,  kommer bli så mysigt. Saknar ju min lilla älsklingssyster. Men iallafall vi ska vara här till söndag, bara sola mysa träna lite dricka snacka skit :) Sen på söndag åker jag papi syrran hem. För på söndag ska ja sätta mig på en buss i 7 timmar till min babygirl på öland. Förhoppnigsvis har vi ett jobb där nu, hoppas! Så jag kanske stannar där längre än vad de är tänkt, kan bli hela sommaren nu om vi har tur. Men de kommer iaf bli sjukt kul, ska till borgholm och träffa vassen och hans polare också och dra ut med dom, nej men de kommer bli skit trevligt. Sen fyller lilla jag år snart också, den 13 juli fyller jag 19 år och de suger ifs men fan aldrig fel att fylla år ;) Nej men bara så ni vet kommer jag inte vara inne nått nu, men skriver när jag kan och lägger in bilder. Annars kommer de bli mycket i slutet av sommarn, massa bilder och shit! Nu ska ja ta nattciggen med Emmy sen kolla en film och sova. För imorrn blir de soooola, fan har fått riktigt fin färg nu :) Puss på er alla, ha en trevlig sommar! Ciaaaao

Ska göras i sommar:
Dra till öland
Tatuera mig
Fylla år, glöm inte gratta underbara mig då ;)
Fixa ett jobb och sen bulgarien om de blir som vi tänkt nu!

De är väl de, men bye suckers !!



Postat av: Nilufer

Hejsan!

Kolla gärna förbi min blogg där jag har interjuvat Skärholmens fältare. =) Går inte att missa!!

Ta hand om dig . www.nulleew.blogg.se

2009-06-27 - 12:22:24
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: A

Jättefint foto på dig. :) Jag ska kanske också åka till Öland i sommar med en kompis, på semester. Ska du jobba där? Ha en bra sommar du med. :)

2009-06-28 - 21:11:29
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: fredrik

Grattis!!!!!!

Din skönhet skulle kunna få fryst smör att smälta;)

Ha en bra födelsedag.

// fredde (hemlig beundrare)

2009-07-13 - 19:27:19
Postat av: Orvar

HORA

2009-07-30 - 04:47:57
URL: http://Orvar.Blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!