packa och draa

2009-06-16 - 19:16:59
Nu är jag hemma igen, har vart ute med Alex och Emmy. Vååååååran bästa kille kom hem igår från thailand, jävla neger haha ;) Men skit kul att han är hemma igen.
Fan har inte hänt så mycket annars, i söndags va ja hos syrran sjukt fin lägenhet och allt, va där till 23 eller nått sen åkte jag och mötte upp emmy sen vidare in till stan och träffade Eli, Julia och elis kompis kommer inte ihåg va han hette. Men de va nice, efter de åkte vi hem till emmy. Vaknade vid 4 som vanligt haha, inte bra inte för skulle söka jobb och shit men men.. Sen igår åkte vi till åkersberga och va där ett tag, sen såklart missar vi sista tåget så fick vänta där på nattbussen ett bra tag men vafan vi hade de kul iaf. Kom väl hem vid 5 i morse. Ja sen idag har jag vart med a och e :)
Nu ska jag packa och shit, för imorrn ska ja och Emmy till mitt land. Ska bli sjukt kul, R och alla kommer vara där över midsommar så här ska de partas haha. Sen ikväll ska jag nog bara ta de lugnt, kanske fixa lite saker. sen ska vi hem till mig och soova sen ska vi upp tidigt imorrn för att åka till vällingby och fixa en sak sen ska vi åka. Fett skönt och komma från den här skiten. Ska ut på landet och röjja nu, äääääääääääälskar sommarn där, sen alla är ute då också så kommer nog bli sjukt nice. Sen åker vi nog till öland efter de:) Sen måste vi boka bulgarien resan för dit ska vi också i sommar. Men nu ska jag packa, puss på er alla!!

Haha förra sommaren :)

Ja och rickard, sweeet


Ja och syster
 
Badet

Ja och mormor hinkar sådär ;) hahaha

Mami n papi sup och svälj

Krig, kusinen och mami

Jag och morbror

Kungen på trappan

Hela feta släkten, me loooove

Och såklart alkisarna 1 och 2, me n my babygirl


Suuup och svälj trevlig "helg" MIDSOMMAR :D
Nu ska vi ut och röjja !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!