Orolig!

2009-06-08 - 20:26:54
Nu har jag precis kommit hem, har bara tagit de lugnt med Emmy och så där. Va ute med hundarna sen gick vi till Johan ett tag bara sen drog vi till Emmy och käkade och så. Nu ska jag fixa mig lite snabbt bara, sen ska jag och Emmy till Johan och chilla där bara, lugn kväll ikväll :)
Men just nu är jag jävligt orolig över en sak och de är min pappa. Han har vart och tagit massa prover, och de har pågått ett tag nu men dom hittar inget, han ska dit imorrn med på röntegn och så. De jobbigaste med de här är att de finns en chans till att de är cancer, vill knappt säga orden. Men tumörer är sånt som oftast inte syns när man tar prover men som dom upptäcker efter ett tag. Så nu är jag väldigt orolig över de, vill inte tänka på de men lite svårt när de handlar om ens egna pappa. Men hoppas på de bästa att de bara är en infektion som går att behandla eller inget alls, men nått är de ju som inte står rätt till. Han har så himla ont, och de är inte kul att se "/ Hoppas allt blir bra iaf.

Nej nu ska jag fixa mig, skriver mer ikväll och kanske blir de ett videoinlägg? Om ni nu är intresserade av de? ;)
peace n love

Du är den finaste pappan man kan ha och jag älskar dig så mycket <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!