mår som en påse bajs

2009-06-04 - 13:00:29
så sjuuukt äckligt jävla bakis är jag idag, har verkligen lämnat hjärnan nån annanstans. Va på club onsdag igår som vanligt, gillar de där stället ändå har ju typ blivit stammisar där haha. Kom väl dit vid 23 och när vi kom in va de sjukt mycket folk, massa studenter så man fick stå i den där jävla kön till baren i hundra år kändes de som. Men till slut fick vi våra älskade öl. Och de bästa på hela kvällen, vi mötte våran lilla Ronja där, såååå kul att träffa henne. Har inte sätt henne på evigheter och så kommer den lilla filuren där, man fick nästan tårar i ögonen. Min och Emmys favorit tjej :) hehe. Stog och snacka med henne ett tag där inne, sen skulle jag och Emmy vidare till harry b james för jugge alex jobbade där igår, så vi drog dit. De va nice. Både jag och emmy va pruttfulla och både de ena och de andra, men soft va de iaf. Va där tills de stängde sen fick vi skjuss hem av honom :) Va en jävligt lyckad kväll igår iaf. Idag ska jag bara dega i soffan, tror ja inte orkar nått annat, men egentligen måste vi åka runt lite idag ja och emmy och fixa några saker men får se hur de blir med de. Nu ska jag gå och ta ett stort glas isvatten och en cigg, ciao!

Juste mami fyller år idag, såå GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMS <3


Bilder från igår!










Han va så söööt, stog helt själv där på scenen och öste, ser inte så bra men men ..

Postat av: Ronja

Hej Johanna! & Emmy (om du ser detta!)

Hahha vad ni är söta, tack så mycket själva. Var så kul att äntligen att få träffa er! <3

2009-06-06 - 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!