Its sucks to be me hah

2009-06-12 - 22:11:54

Sjukt irriterad, för de första är man hemma en fredag kväll och de är inte min grej, särskilt inte med dom som bor här hemma. Patetiska idioter är dom, som gillar och klanka ner på folk, men men.. Ska snart ut och möta emmy. 

Nu ska jag iaf ta tag i jobb sökandet på riktigt för de här funkar inte längre, jag vet att jag har ett säkert jobb typ men ändå går jag inte dit ? Fattar inte vad mitt problem är, men på måndag ska jag dit för nu funkar de inte leva såhär längre. Plus att jag vill bort härifrån fort som fan, och de kommer aldrig hända om ja inte har något jobb. Sen måste jag till vuxen psyk på måndag också, måste ta tag i min medicin igen har ju inte käkat den på mer än 1 år nu, men jag känner att den inte hjälper men andra runt omkring känner de t.ex mami och papi men aa, får väl ge det ett försök till, bara de att man är så jävla hjärndöd så jag glömmer ändå ta dom varje morron men men.. Haha lite deppmode på mig ikväll, men har hänt massa saker som gör mig på sjukt dåligt humör. Jaja hoppas ni andra har en bättre fredag kväll än mig men de kan ju inte vara så svårt haha. Imorrn ska jag iaf hem till Mysan och fira henne för hon fyller år :) ska bli skit kul, har inte träffat min lilla vän på sjukt länge nu :)  Nej men nu ska jag ta en kaffe och en cigg och försöka bli på bättre humör. Ciiaaaaao

Sjukt att man tänker såhär, men ibland saknar jag de här stället.
Hassela / bäckaräng 06







Kollektivet


Lite dåliga bilder men vanliga kort som jag fotat haha ;)
Åre sommarn 06 med bäckaräng.




Hur kan man äns sakna tiden på ett behandlingshem? De är sjuukt,  men men så är de ibland ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!