Inget o göra

2009-06-23 - 01:04:08
Nu ligger jag i sängen i mitt lilla hus, ska snart kolla en film och sen sova. Ska ju bli sjukt nice väder den här veckan, så de blir stekmode hela veckan för mig :) Har fått lite färg idag så de är nice. Fan tänkte ändå skriva lite nu i veckan och lägga in bilder från midsommar och så men kom på har inte sladd fittan med mig lite synd men de kommer senare iaf, och då är de fan hela sommarn på bilder om ja kommer komma ihåg att ta bilder ;) haha.. Nej men nu tänkte ja kolla film peace n love
Postat av: Anso

Kollade runt i olika bloggar, kom in på din av en slump. Trevliga foton du satt upp, fast de var från förra sommaren visst?. :)

2009-06-23 - 03:08:25
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!