FRIIIIIDAY :D

2009-06-05 - 19:04:08
Äntligen fredag, fast har ifs helg hela veckorna men alltid speciellt med helgerna ändå. Idag skulle vi till huddinge gymnasie och kolla på emelies utspring och så, sen ge henne sin present, men självklart försover jag och emmy oss och kommer kvart i 2 när vi skulle vart där 1. Så när vi kommer dit har alla redan hoppat på flaken. Så vi satte oss där och hoppades på att se henne, och de gjorde vi men kunde inte slänga presenten till henne iaf så de blev inget. Lite tråkigt, men tror nog hon hade kul ändå haha ;) Efter de drog vi hem till emmy och va där ett tag bara sen skulle hennes lillesyrra klippa sig så vi följde med henne. Skulle egentligen ha åkt och träffat Dennis men de blev inte så.
Så ikväll blir de utgång för mig och Emmy, Sandra en gammal kompis fyller år idag så ska fira henne :) Kommer nog bli kul, först ska vi till 54 i medis sen ska vi nog till huset eftersom de är sista helgen för huset så tänkte att vi måste ju gå dit. Nu har jag iaf städat hela mitt rum som såg ut som ett bombnedslag och ska snart käka, resten av familjen har ju åkt och firat min faster så dom fixade hamburgare till mig, gulligt va? ;) Sen väntar jag på att min sega lilla vän Emmy ska komma hit, och då är de bara börja fixa sig. Nu ska jag käka, hoppas ni får en kul kväll för de kommer jag ha :D
Peace n love

Grattis gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!