!!!

2009-06-04 - 22:36:05
Sluta lev ditt liv som en looser? Är bara tvungen att svara på de där.
Jag är bara 18 snart 19 år och jag lever de livet jag vill göra. Bara jag mår bra och tycker mitt liv har en mening såå.
De är nog du som är loosern i de hela.  Ville bara säga de puss på er !!
Postat av: Anonym

De är väl du som är den 19årige haschnissen? WAKE THE FUCK UP!

Men alla är vi väl olika, å tur är väl de!

LOVE to all!!!!

2009-06-06 - 18:25:51
Postat av: Anonym

"Gör något med ditt liv, man kan inte alltid vara en loser!"

Så stod det ju! kanske stämmer det. Kanske gör det inte de. Who know's who cares. Den enda som gör det är ju du själv.. Take care

2009-06-06 - 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!