?!

2009-06-04 - 13:26:18

Du betyder ingenting för mig längre, jag hatar dig. Du är fan inte min syster längre, du är bara luft.
Du har förstört mitt liv i så jävla många år och sen är det mig det är fel på? Du vet fan inte ens vad du gör med dig själv, men jag är problemet .. Jag orkar inte mer, okej? Jag ger upp. Du blir inte bättre, så jag har slutat bry mig. Bry dig aldrig mer om mig, för jag behöver inte ditt stöd eller din tröst. Jag klara mig bättre utan. Dra åt helvete bara. Du är inte värd min kärlek längre. Jag önskar att du skulle kunna förstå hur mycket jag och vår familj verkligen gjort för dig. Hur mycket som vi har gått igenom pga dig. Men inte ens det kan du, för du fattar ju aldrig någonting. Det började när jag var åtta Johanna. Jag grät varje jävla kväll pga det du utsatte oss för. Du du du du, allt är om dig. Det var inte jag själv som fick mig att gråta Johanna, det var du. Jag står för de jag sa till dig. Visst, jag skulle bry mig om du dog. Självklart vill jag inte att min syster skulle dö. Men ibland vill jag bara att du inte ska vara i närheten av mig. För jag orkar inte längre det här. Jag har mått så jävla dåligt och sen är jag uppkäftig och en äcklig fjortis? Du är snart 19 år och beter dig värre än vad jag gör vafan. När du säger att det inte är synd om mig för det är bara dig som det påverkat så har jag lust att döda dig. För det är så jävla dåligt, när du vet hur vi har haft det? Vad gör du med ditt liv, ditt liv är fan helt jävla meningslöst, jag tror fan aldrig du lyckats göra något vettigt av det och sen orkar inte jag vara trevlig hela tiden då ska du slå in pannbenet på mig? Sen när du slår mig och jag slår tillbaka då ska jag söka hjälp? Du fattar fan inte själv vad du säger inte gör heller. Johanna jag orkar inte lägga ner mer tid på dig och fortsätta hoppas. Jag orkar inte, så just därför väljer jag bort dig. Jag kommer inte se dig som min syster mer. Jag orkar inte mer skit ..

Vad ska man säga när ens lillesyster tycker såhär om en? "/ 
Jag älskar dig lillen så du vet <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!