Bakisdagen!

2009-06-11 - 15:16:01

Mår som jag förtjänar. Men hade de sjuuuukt jävla kul igår faktis. Efter vi va hos Emmy drog jag hem och fixade mig snabbt och sen mötte jag upp Emmy och Johan t :) Kul att träffa han igen, 5 år sen man träffade han. Vi satt i årsta först och drack några öl, sen kom Ida dit. Och efter en halvtimme eller nått så drog vi till club onsdag. Blev riktigt full och sen kommer Johan in med samboka eller hur man stavar de, haha och man vet ju hur de blivit alla andra gånger man druckit dom där. Men fan de gick bra ändå, johan beställde två sånna var till alla, så gullig. Och faaan va jag och Ida dansade, och de känner jag idag i benen haha. Nej men hade sjukt kul igår iaf :) lyckad kväll.
Nu ska jag bara ta de lugnt kolla film eller nått. Får se vad som händer. nej men pallar inte skriva mer, ciao!


Lägger in en video sen men pallar inte nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!