döskrivande!

2009-07-17 - 20:35:46
Jadu idag har de inte hänt så speciellt mycket, har gått en lång promenad med min lille hund Nelson, sen drog jag och syster ner och badade och lite så. Har mest tagit de lugnt. Nu har jag precis käkat en god middag och druckit en kall bärs, me like ;) Snart ska jag mami och sis spela spel och snacka lite skit. Och senare ska jag nog ut och möta Oliver och Jacob. Och på söndag kommer min älskade storesyster upp och på måndag kommer bästavän, gudmor och kusinen hit ska bli hur mysigt som helst. Och senare i veckan kommer Kicki, Hasse och kusinerna också så de blir mycket folk här haha, och sen blir de norrtälje nån dag också, måste kolla på skor och lite sånt :)
Nej men kanske skriver lite imorrn för nu ska ja dra. Ciao ciao !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!