Dont let them say u aint beautiful!

2009-07-19 - 17:56:37

Sitter här och väntar på maten och min älskade bärs. Så jävla skönt att ha en data när man inte har nått att göra, sitter och lyssnar på eminems nya album, sjukt jävla bra.
Har precis snackat med min syster som kommer hit imorrn, äntligen! Ska bli så mysigt, man saknar alltid den där lillaglädjespridaren. Men men .. Idag har jag och Agnes powerwalkat och såklart va nelson med, inte de lättaste då men vafan han börjar bli bättre nu, sen har jag faktis inte gjort så mycket mer, vädret är ju inte direkt de bästa så finns inte så mycket att göra här då.
Nej nu vill jag bara att sis och bästavän ska komma ut. Sen kommer gudmor och kusinen på onsdag istället, och de ska också bli jätte mysigt. Får se om ja kanske drar hem till stan i helgen, men är inte säker än.
Nej men nu ska jag dra, peace n love

Me like





Jag har verkligen underbara vänner ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!