Are u trying to get true

2009-07-28 - 14:21:53

Shohooo!
Nu har jag kanske lite och berätta. Igår va vi i norrtälje för ja va tvungen att köpa ny lur, eftersom min älskling skickades till göteborg på lagning och bli klar om 3-6 veckor så nu har ja köpt en ny sålänge :) Känns jävligt skönt att ha en mobil igen, har vart utan en vecka nu ju haha. Sen köpte jag lite mer saker, ett par adidas byxor mint gröna/ babyblå skit snygga, sen 2 par skor, puma tygskor och sen ett par andra svarta och sen köpte jag perfym och lite sånt. Tack mami och papi!
Sen gjorde vi inte så mycket, drog hem chillade här och så. Och idag va de marknad, så vi cyklade dit men köpte bara en tung piercing jävligt ball haha.. Sen måste ja berätta att ja fick ett litet ragg på marknaden, den ni haha inte varje dag man får de ute på vätö ;) Lite kul. Nu ska jag bara ta de lilla lugna, sen ska ja och lillesyrran kolla på filmer vi köpte igår, ja finns inte så mycket att göra. Får se om Fanny kommer hit på fredag och sen ska vi dra till hennes mamma i norrtälje också, dra ut och hinka lite! Sen kommer kanske syrran och sen kommer mostern + kusinerna :) Och sen på söndag hoppas jag att de blir öland i en vecka för mig, men får se hur de blir.

Juste en tråkig sak, alla bilder som ja tagit i sommar kanske är borta nu eftersom mobilen är trasig och man va tvungen att uppdatera skiten, så nu är dom nog borta, jävligt bittert men vafan..
Nej men skriver kanske senare, peace!

Postat av: Nak nemmoo Shooooo

Shooooooo :D kommer du i håg mig haha Alluuuluuuu

2009-07-30 - 04:49:09
Postat av: Johanna

Haha hur ska jag veta? Vem är du?

2009-08-01 - 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!