All my misstake

2009-07-24 - 13:30:43

Såååå jävla irriterad. Riktiga skojare allihop..
Pappa va och lämna in min lur idag och säger att de är en fuktskada och shit, och då säger kärringen att garantin inte täcker fuktskada, nehee då undrar man ju vafan den täcker? idioter. Så nu skicka dom med han moilen och snacka om att man kunde fixa de genom datan och nån jävla knapp på mobilen, sen säger hon om knappsatsen är trasig så kan vi fixa den.. Och de är den som är trasig så ja fattar fan inte va felet är, äckliga skojare de där!!
Jaja får se hur de blir med de där. Nu ska jag bara ta de lugnt ett tag sen ut och springa igen.

Undrar bara en sak, när ska man kunna lita på de folk säger? Har så sjukt svårt med de, och särsklilt när man får höra 2 olika saker. När de gäller mig, en sak och pass för sånt där pallar jag inte med..
Antingen säger man saker man menar eller så säger man inte ett jackshit!!!!!
Aa lite irriterad idag men men .. Hoppas ni har en bättre dag, ciao !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!