Torsdag

2009-01-23 - 00:04:40

Den här dagen har varit sådär.
Gick upp vid 14.00 kanske, segade ett tag sen gick jag ut med hundarna. Klockan bara försvann efter jag vart ute med dom, så jag gick och duschade och börja fixa mig, skulle ju va barnvakt idag. Efter vi käkat middag så åkte jag, fick skjuss av min underbara pappa. Jadu, vi gjorde inte så mycket. Vi spelade tv spel och lekte haha. Dom är ju för söta dom där små skitungarna, ska vara barnvakt imorrn också. Rätt skönt ändå, då har man nått att göra plus att man tjänar en liten extra peng :)
När jag kom hem sen så ringde Emmy och sa att vi skulle möta A och M för att snacka om en sak som hänt, och va gör den där horungen, jo han ger mig en smäll i annsiktet direkt. HAHAHA patetiskt, en kille som slår en tjej de förklarar bara hur äckligt omogen man är. Men men, garvar bara åt de. Orkar inte skriva allt här men men .. I dont give a fuck !! 
Sen mötte vi Alex i årstaberg efter allt de där, snackade lite och tog en cigg. Och nu sitter jag här igen, ska väl snart sova för ska upp till skolan imorrn tänkte jag.
Jaja, de va min dag. Ha de bra ciaaaaao

Postat av: Emmy / johannas bästis :P

hahahahahaa jaaaa Alan i huddinge slååår johanna :O

ojojoj det är han som inte kommer fylla 20 :D

2009-01-26 - 11:21:03
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAH sååå MOGEN eller hur ;)

Nej precis de är ju så de är ;b LOVE U HUNNY

2009-01-26 - 22:22:26
Postat av: Äleks

vilken tönt ;S

2009-02-01 - 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!