Tisdag & fortfarande seg

2009-01-13 - 17:25:11

Idag har jag fan va bara sovit hela dagen. gick upp 3 eller va de va. Jag vet jag suger på att gå till skolan, men de går bara inte. igår kväll mötte jag Emmy, vi åkte till Fanny för att hämta Emmys kamera. Så vi satt och snackade med henne ett tag, sen åkte vi vidare till årsta för vi skulle ta en bärs och snacka lite skit, men när vi kommer dit så stängde de om en kvart och då tänkte vi dra till L.A bar men så blev de inte, utan vi åkte till trafiket och tog en macka och kaffe hahah. Men de va nice, vi satt där ett tag och snackade och så. Sen efter en timma eller nått mötte vi Lucas och Alex i gullmars. Och därifrån blev de åka vidare till årsta. Vi tog de lugnt ett tag, sen va de bara dra sig hemmåt men då va klockan redan 04.00 så de va inte bra, men men får skylla sig själv, och då är de självklart att ja inte kommer upp idag. Är jävligt dum, men men .. Idag blir de nog bara chill, har inget annat planerat iaf. Och om jag ska till skolan imorrn måste jag fan gå och lägga mig i tid idag, får se hur de går med de.

Nu har jag iaf kommit fram till en sak, och de är en sån jävla jobbig grej så de finns inte. Men jag vet vad jag vill och inte vill och så här kan de inte vara längre. Pratade med Emmy igår också, fick tårar i ögonen men vad ska man göra !! "/
Får ta de nån annan gång här för orkar inte nu... Nu ska jag fixa lite och sen kolla tv, ciao !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!