Tankar tankar ..

2009-01-19 - 00:13:44

Luffar framför datan nu, har precis kollat på skins. Så jävla bra men sjukt haha. Ska väl snart gå och lägga mig, för imorrn ska jag vara duktig och gå till skolan, får bara hoppas jag lyckas komma upp. Ska prata med Ann och fråga om jag bara kan gå vissa dagar i veckan och plugga upp betygen i matte sen inget mer, jaja .. Sen efter skolan hoppas jag på att få åka och köpa min efterlängtade jacka men vet inte om de blir imorrn men kan ju alltid hoppas på de, aja ni lär väl få höra imorrn om de blir så eller inte.

Fan de är helt sjukt va mina tankar är upp och ner hela tiden, fattar inte varför. Jag måste verkligen försöka tänka igenom jävligt mycket just nu när de gäller allt, hur jag vill ha det och vad jag vill göra. Varför ska en person få förstöra? varför? Egentligen kan jag inte heller säga att de den gör är att förstöra, men men.. Jag måste bestämma mig nu, för de funkar inte såhär, de är bara inte den grejen utan de gäller allt ! Varför ska de behöva vara såhär? Varför ska man behöva ha dom här tankarna?!?!?! Man orkar inte, är så jävla förvirrad bara. Hoppas bara på att allt löser sig och blir bra tillslut.
Men nog om de fan ja pallar inte snacka om de, nu kom dom där jävla tankarna igen. Skitsamma.

Hoppas ni har haft en bra söndag, för de har min varit. En riktig slappis söndag med sjukt god middag och mys hemma med familjen, lite skitsnack och så. Kan ju bara säga att man verkligen behöver de ibland. Få prata ut med familjen om allt och alla, de är fan underbart . Tack för ni finns, jag älskar er så sjuuukt mycket, ni är allt för mig <3

Nej men nu tänkte jag kolla en film sen blir de sängen för mig, hehe eller så deckar jag i soffan som vanligt ;)
Ni får sova så gott, hörs imorrn. Ciao ciao natti !!!




Ooh hello gorgeous ;)

Postat av: Agnes

snygg bild johanna xd

2009-01-22 - 17:00:26
Postat av: Anonym

Haha skit snygg va ;)

2009-01-23 - 00:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!