Söndag

2009-01-18 - 15:56:33

Godmorgon!

Va ute igår med Emmy och Alex, först gick vi till ett ställe på fridhemsplan kommer inte ihåg va de hette, men de va ett soft ställe, men kom en halvtimme innan dom stängde så vi fick svepa 2 bärs. Sen efter vi vart där drog vi till biljardpalatset eller va de heter, mitt i mot låg de iaf. Stället va helt okej, vi hade de roligt och trevligt, spelade biljard och drack öl. Sen vid 3 drog vi till donken och tog en cheeseburgare och efter de mötte vi Lucas i gullmars sen åkte vi till Alex. Efter ett tag kom Zebbe också, haha lite full.. men de va kul iaf, en bra kväll :) Kom väl hem runt 6 nångång. Man är ju inte piggast idag men vafan de är inte så farligt.
Idag ska jag nog bara ta de lugnt, möta Emmy senare. Sen ska jag och mamma kanske åka och köpa en goose jacka till mig men får se om vi gör de idag eller i veckan. Vilken färg tycker ni är finast, brun, blå eller svart? har lite problem med vilken de blir. Skriv gärna en kommentar om färgen !!
Nej men nu tänkte jag ta en cigg och kolla lite tv, ciao ciao ..

Postat av: Anonym

jag tror du skulle passa i brun :)

2009-01-18 - 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!