Måndag

2009-01-19 - 10:55:55

Gomorron !!
Nu har jag precis vaknat, blev väckt av att mina små korvar till hundar hoppade upp i min säng haha, då va de bara kliva upp. Skulle ju gått till skolan men orkade inte, sen så va dom iväg på nån grej så jag behövde inte följa med egentligen. Idag ska jag och Emmy till tatuerings studion i vällingby och rita upp våra tatueringar vi ska göra den sista. Måste boka tid och så också. Jag ska göra en på skulderbladen och emmy ska göra en i nacken. Ja ni lär ju få se bild sen när vi gjort dom.
Ja, sen vet jag inte vad ja ska göra, emmy kommer  väl hit snart så ska vi fixa oss och gå ut med hundarna.
Men vi hörs senare, för nu tänka jag hoppa in i duschen. Ciao ciao !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!