Lördag och sjuuuuk :/

2009-01-31 - 19:11:13

Japp då va man sjuk igen, fitthalsen krånglar som vanligt. Inte kul ..
Igår så va jag och Emmy i globen, mötte Viktor en stund och sen köpte vi kläder och hårfärg, jag köpte 3 t-shirts och en annan tröja (rosa) och sen en college tröja och ett armband, sen köpte jag ju hårfärg tänkte slinga håret och de gjorde vi också, men syns inte ett skit typ så de blir nog frisören istället, annars blir de nog inte så fint som man vill ha de. Efter vi hade färgat håret mötte jag Emil och åkte hem till mig, va bara hemma hela kvällen och tog de lugnt, kände igår att jag skulle bli sjuk och ja de blev jag också "/ Inte så kul, för idag skulle vi möta Krille i jakobsberg, har ju inte träffat han på sjukt länge men tyvär så kunde jag inte följa med, men Emmy och Emil åkte iaf. Så jävla dåligt att soc godkänner att jag får komma och hälsa på med Emmy på hans p12 men inte dom på hemmet.. Men men han kommer ut snart så. Aa så alla vet är de min bästaväns "pojkvän" och min älsklings bästavän :) haha ..

Har iaf bara legat hemma och segat hela dagen idag, snart kommer Emil hit, vi ska hyra film och bara ta de lugnt. Ska möta Emmy en stund också. De är de jag har gjort och ska göra idag, pallar ändå inte bara sitta hemma men de är nog bäst så för inte så skönt att dra ut med halsfluss och feber plus att jag ska operera bort halsmandlarna på onsdag och då kan ja inte vara sjuk för då blir de ingen operation, inte så bra om den inte blir av... Men men nu ska jag kolla tv, ha de bra bye bye !!



Haha lägger upp en JÄVLIGT snygg gammal bild ;) varsegod bjuder på den ..

Postat av: (a)

fett söt ;D

2009-02-11 - 15:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!