Halloo

2009-01-29 - 20:11:31

Fan är så äckligt bakis idag, va ju ute igår med min bästavän. Vi hade sjukt kul. Vi orkade verkligen inte bry oss igår, så vi drog ut med gympaskor och uppsatt i en knut på huvet haha, så jävla skönt. Äh man behöver ju inte direkt klä upp sig heller. Vi kom dit ungefär vid 22 och drog vid 2 eller nått kommer inte riktigt ihåg, men packad var man iaf. Sen kom Alex, Emil och Simon och mötte oss sen drog vi hem. Haha gjorde värsta vurpan igår, hahaha inte så skönt men måste ha sett kul ut. Fick iaf Emmy på bra humör eller hur ? HAHAHA ;) Nej men vafan, idag har jag inte gjort ett skit, har bara tagit de lugnt med E hela dagen. Ska möta Emmy lite senare och åka till 7eleven och köpa lite godis och så, du vet bakis magen snackar. Mer kommer nog inte hända.

Japp, på onsdag operear jag bort halsmandlarna och kommer behöva ligga kvar en natt, sen på fredan efter så blir de solna tingsrätt för mig, inte kul.. Måste ringa min advokat på måndag och kommer säkert behöva träffa henne innan, sen så är de bara att hålla tummarna för att inte åka in i 3 månader, för tydligen kan de bli så "/ Men då är de bara tänka positivt, kommer iaf ut innan sommaren då, haha .. Nej men de är inte så kul de där, hoppas på de bästa !! Men åklagaren är inte favoriten om man säger så, ääääääckligt dum i huvet den där .. Men men ni får se vad de blir sen.
Nu tänkte ja kolla lite tv :) ha de bra ciaaao


Gamla och nya bilder, i love u babygirl







Postat av: EMMY

jaaa du fick mig på gryymt bra humör fyyfaaan vad kul din vuurpa va hahahahahaa ... älskar dig

2009-02-01 - 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!