Söööööndag

2009-02-08 - 16:23:48

Haaallloooo :)
inte så jävla bakis idag ändå. Drog ju ut igår iaf, fick ryck av att bara sitta hemma. Emmy och jag skulle med Zebbe, Alex, Simon, Eli, Lucas, Niklas, Ss och Petter till saltsjöbaden på nån fest. Men vi va lite sega så dom drog innan oss, och eftersom inte vi hade nån dricka så åkte jag och emmy till nivå 22 och föra lite, haha .. Fick i oss några öl och shots, sen träffade vi några snubbar där som skjussade oss dit. Haha, pallade inte med dom, men dom kom iaf in till slut. Men men, va inte så jävla kul där, men funkade. Fick skjuss hem sen av Michel och nån, så kom väll hem vid 5 eller nått. Helt okej kväll, va iaf jäääävligt nice med lite dricka i sig :D hahah ..
Idag ska jag nog bara ta de lugnt, jag och mami ska snart ut med hundarna och köpa cigg. Sen blir de hem och dega i soffan eller nått. Hoppas ni haft en bra helg ;) Ha de bra ciao ciao !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!