sooooon

2009-02-04 - 12:48:05
Snart så ... har skickat en bild och beskrivit för Tobbe hur jag vill ha min tattoo nu.
Så nu ska han rita upp den åt mig, han skulle höra av sig i veckan så ska jag åka och kolla och se om den är som jag vill ha den, eller om jag vill ändra nått, för den MÅSTE vara perfekt eftersom den ska sitta där hela livet. Om den är de så ska vi boka en tid sen är de bara köra :) Mellan skulderbladen ska den sitta, säger inte va de är än, ni får se bild sen när den är färdig och sitter där den ska. Tänkte först göra en text också, men ska vänta lite med den och se hur jag känner efter jag gjort den här ;) Lääängtar tills den är på plats !!
sen när jag ändå är där så ska jag be han fixa den i svanken och den på handleden, är inte helt nöjd med dom än, men de går nog lätt att fixa. Jaja ha de bra
Pusssssssi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!