Måndag

2009-02-02 - 12:38:45
Godmorgon !!
Är fortfarande sjuk och de suger. Idag ska jag inte göra mycket alls, ska bara ta de lugnt och försöka bli frisk, så de bli att missbruka te och halstabletter haha. Kanske ska ta en promenad med min lilla Emmy för de är ju så jävla fint väder.
Sen ringde jag min advokat idag, men hon va upptagen så hon kommer nog ringa upp mig idag nångång. Nu gäller de att vara smart för en gång skull haha. Nu är de bara 2 dagar kvar sen ska jag in och ta bort halsmandlarna om jag nu får de eftersom jag har halsfluss, men hoppas de iaf. Sen på fredag blir de rättegång, lite nervöst eftersom jag inte har en jävla aning om vad som kommer hända, men de är bara hålla tummarna på de bästa!!
Nu tänkte jag lägga mig i soffan och kolla lite tv, ha de bra ciao !!

Bjuder på en gammal bild ..

Postat av: agnes

schnyyyygga ögonbryn syrrän (a)

2009-02-07 - 18:13:42
URL: http://jaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

men tack tack syrran, visst är dom ;) haha

2009-02-08 - 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!