måndag

2009-02-16 - 17:05:37

Hallo ;)
Fan är fett seg, gick upp 8 idag förstår ni haha. Emmy skulle ju tatuera sig idag, blev skit nice. Kom dit vid halv 11 ungefär och åkte vid 2 eller va den va. Tog iaf inte så lång tid som vi trodde. Efter de åkte vi till donken och käka, och sen vidare hem. Är så ääääääääääckligt kallt ute man dör fan. Aja skitsamma. Roger ringde mig idag och sa att jag får göra klart mina timmar på samma ställe jag jobbade innan, så de känns iaf lite bättre så man slipper komma in och "lära känna" nya personer hela jävla tiden, man pallar inte de haha. Men nu är de bara köra på och sköta sig annars blir de inte så kul. Ja har inte hänt så mycket.. Imorrn blir de tatuering för mig med, fett skönt nu ska den äntligen göras :)

Nej men nu orkar ja inte skriva mer fett tråkigt haha ;)
Eller juste syrran fyller 21 idag, sååå GRATTIS ÄLSKLING <3







jag och min älskade syster, ii loooooove uuu <3

Postat av: A

Grattis Grattis till dig störstastorasyster, vi räknar ner dagarna tills du flyttar också, visst juuhanni? :D <3

2009-02-28 - 20:39:22
Postat av: Johanna

haha klart som fan att vi gör ;) Men kommer sakna henne lite också ju visst ;) <3

2009-03-05 - 20:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!