..

2009-02-21 - 17:26:10

1. Är du singel nu? Yes de är jag
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? jadu, långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Nej inte direkt
4. När hade du sex senast?  Skit i de ..
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Yes de har hänt
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? haha aa
10. Haft sex på fyllan? men vafan, ja
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Aa
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? yes
14. Somnat gråtande pga kärleken? Nej de tror ja inte
15. Varit på en blind date? Nej
16. Varit otrogen? Yes
17. Ångrade du dig? Yes
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 5 månader haha
19. Har du någonsin varit kär? självklart
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? de vet jag inte, men de tror ja inte

21. Har du varit helt ärlig på dom här frågorna? De är klart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!