the end

2009-08-28 - 02:01:42
har inte skrivit så mycket nu, har inte orkat funderar på att ta bort skiten!!
Jaja igår va jag på möte och så, och de gick bra får se när nästa blir vilket komvux ja ska börja på och de. Sen va ja hos tandläkarn inte ett ända hål + beröm för mina fina tänder hah ;) Och sen tvättade jag och emmy hela dagen.
Och på kvällen va de utgång med gänget, emil fyllde 20 :) va faktis riktigt kul igår, och full blev man iaf emmy hahaha ;)
Imorrn åker mina päron till landet igen, så ja och emmy ska chilla här med våran lilla "vän" hela kvällen och sen på lördag ska vi dricka lite här med jimmy och så .. Nej men orkar inte skriva mer kanske gör de imorrn! peace

20 åringen :) grattis grattis !!

Postat av: Anonym

här vågar man inte stå för att man har gått bakom ryggen på sin bästa vän, hade du o johan det bra i helgen? har du erkänt för din bästa vän att du åkte hem o knulla honom när inte hon va med?

2009-08-28 - 10:54:13
Postat av: Ferhat

SV: oj vad jobbigt, krya på dig då :D



2009-08-28 - 13:43:44
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!