Sometimes i feel like i wanna go..

2009-08-14 - 13:25:46
 Nu har ja inte uppdaterat skiten på länge men har inte haft nån ork. Har inte hänt så mycket mer än de vanliga när man är hemma, såklart ska de bli "skit" direkt när man kaommer hem nu menar ja inte bara mig själv heller. Jaja.. de ordnar sig alltid. Fick iaf en data i förrgår, skit gulligt taaack <3
Idag ska jag fira min kusin som fyller 15, så Matilda kommer hit innan vi ska dra, alltid lika kul och träffa syrran :) Sen efter vi vart där får ja se vad som händer, beror på när vi drar hem. Och imorrn ska vi ut och fira min bajskorv till vän, hon fyller ju år på måndag så ska ut imorrn istället :) Och vi ska köpa snyggaste presenten tillsammans eftersom ja också fyllt år nyss, ni ska få se bild sen när vi köper den när nu de blir, men den ska heta Maja iaf! Guess what?
Nej men nu ska ja bara vänta tills mami kommer hem så vi kan åka till banken och ta ut mina pengar. Peace n love

  +


En liten ledtråd ;) hahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!