Softination

2009-08-10 - 17:29:46
Nu har jag precis färgat håret på mami och lillesyrran, sen färgade syster mitt hår. Idag har jag vart i globen med mamma sen gick vi till vuxenpsyk och lite sånt, orkar inte förklara nått nu. Ska snart käka och lite sånt, sen tänkte ja gå ner och sola men orkar inte de idag tror jag så gör de imorrn, sen vid 22 ska ja möta min fru som äntligen kommer hem :) Ska kröka ikväll med leo och några, ska bli nice. Nej men skriver mer imorrn, och blir kanske lite bilder då om ja kommer ihåg kameran. Peace!






De här köpte jag idag, plus hårfärg och smink :) Thanks mami <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!