shooho

2009-08-20 - 17:18:21

Nu sitter man här igen lite halft bakis och seg.
Igår mötte jag Ida typ vid halv 4 eller nått, så drog vi till banken direkt för ja skulle sätta in pengar på kortet, sen käkade vi på subway. Sen drog vi hem till mig hämtade kläder och så sen till lidl och handla mat sen hem till ida. Vi chillade där ett tag innan vi började fixa oss, haha va helt sega och proppmätta för vi laga värsta middan typ. Sen efter ett tag kom Emmy.
Sen drog vi till club onsdag som vanligt, de va helt okej.. Inte så kul som man trodde, börjat tröttna grovt på folket i sthlm..
Jag och Emmy drog typ 1 halv 2, tog hem mat från trafiket och drog hem till mig och kolla film. De va de vi gjorde igår typ.
Idag har ja inte gjort ett shit, vaknade sen låg vi och kolla tv sen ut med hundarna.. Och nu har ja precis vart duktig och städat hela rummet :)
Får se vad som händer sen men ska ia till ida och hämta våra grejer.
Nu ska  ja ut på ballkongen och ta en kaffe o en cigg och ringa emmy! Peace n love

Juste sorry för de itne kommer nya bilder, men glömmer alltid kameran..

Haha helt gammal


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!