Misstag kommer och går, men jag vet vart jag står

2009-08-12 - 14:46:23
Igår va jag och emmy i globen, käkade på donken och kolla runt lite, va helt seg men började bli klarare i skallen efter ett tag. Sen drog vi hem till emmy, hon färgade håret och shit. Sen åkte vi till söder för att möta Petter och hämta en sak, sen drog vi vidare till gullmars. Efter ett tag mötte vi Alex,Petter, Zebbe och Simon. Va ute på söder chillade. Sen drog vi hem, kom väl hem runt 4.
Nu ska jag bara ta de lugnt ett tag sen ikväll blir de club onsdag, vi är back on track igen ;) haha ..
Skriver imorrn och ska försöka ta lite bilder ikväll om ja kommer ihåg kameran som ja aldrig gör.

Peace



SAAAAKNAR




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!