Love is the answer my friend

2009-08-03 - 18:32:01

Har fan inte mycket att skriva, händer inte så jävla mycket här på landet faktis. Och ni som undrar varför jag är här så mycket så litar inte mina päron så mycket på mig, för när jag vart själv den senaste tiden så har de försvunnit massa saker hemifrån, och inte för så lite pengar heller. Så dom vågar väl inte chansa längre, sen vet jag själv nu att de inte skulle bli så igen, man lär sig av sina misstag :/ haha ibland .. men nu skulle de inte hända igen.. Aja skitsamma inte så intressant.
Idag har de vart finare väder iaf, försökte sola lite men har ruttnat på de, man får fin färg sen blir de skit väder så försvinner de, inte okej ;) Snart ska vi käka middag och shit sen blir de nog lugnt. Är lite piggare idag iaf, somnade sjukt tidigt igår, vid 1 eller nått och vaknade halv 1, jävligt skönt :)
Och på torsdag kan de kanske bli öland igen, i hope! Nej men nu ska jag ta en cigg! Ciao ciao ..

FRUUUUIS I MISS U !! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!