home sweet home

2009-08-09 - 22:17:18
Då va man hemma igen, känns lite sådär.
Imorrn ska jag och mami till vuxen psyk och fixa mina mediciner och shit, sen ska vi till globen och köpa lite hårfärg och så. Sen kommer min lille skit hem imorrn :) Nej men orkar inte skriva mer.
Ska lägga upp lite bilder nu från sommarn, men inte alla .. Peace

Emmys och min snygga bukett, visst? ;)


My wifey


Moi


E o Nelson


Me n Nelson


emmy on the beach


Moi on the beach


Steeekarna haha
 



Looove

 
Vi på kalk


ute och kör med moppen, sjukt snygga bilder
 
campingen








Oh hella gorgeous ;)
  

 
På väg till kalk


 

Emmys sjukt snygga brosha, extreme hair makeover by juuhanni ;) haha




Min underbara syster


 Vin och yatzy med mami och sis


Snyggingarna deckel, moi mami bigsis
  





Haha, efter en dag på stranden :P




 





Sådär, de är iaf några bilder kommer mera sen men orkar inte nu...
Postat av: blomman

i know! Jo jag mår jätte bra faktist! mycket vackra sommarbilder där my dear! :D

2009-08-09 - 23:49:31
URL: http://mathildablombergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!