BOTAD haha

2009-08-25 - 18:43:05

Idag har jag bara tagit de lugnt, mötte emmy efter hon vart på sös. Och sen har jag bara städat heeela rummet och lite shit. Imorrn ska jag på möte med ann och snacka om vilken skola ja ska börja i och de, lite kul hoppas ja kommer igång snart. Då rullar cashen in också, dont tell u hoooooow ;) haha ..
Sen efter de ska ja möta emmy igen och direkt ner i tvättstugan med ALLA våra kläder och bara köra,härligt med allt rent ett litet ryck vi fått !! Sen ska ja till tandläkaren också, mycket och göra förstår ni ;p
Sen kanske vi ska ut och fira Emil han fyller 20 men får se hur de blir, har inte så mycket pengar just nu men fan man vet aldrig. Jaja nu ska ja käka middag sen ut, peace!

Lovelovelove, bästavän, mysan n moi


Sanna moi n bästavän

Postat av: Sandra

Med mig är det bara fint :)

Vad har du för dig då? :)

2009-08-26 - 01:26:43
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Det är bra med mig me :D



Vad händer idag? :D

2009-08-26 - 01:36:59
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Söööööt

vad heter tjejen i mitten på första bilden? Vilken skola går hon i ? ;)

2009-09-02 - 13:40:21
Postat av: j

varför undrar du?

2009-09-05 - 18:11:15
Postat av: Anonym

känner igen henne. tror hon går i mi skola, tycker hon är söt.

2009-09-08 - 09:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!