Tisdag

2009-04-14 - 18:26:03
Ja fan de rullar väl på, men inte åt rätt håll om man säger så. Är inte mig själv just nu, vill bara bort härifrån ett tag faktis.
Jaja, idag kommer iaf min älskade vän hem :) så ska möta henne sen, har saknat henne fast hon bara vart borta sen lördags, men vafan hon är min familj och min andra halva såå ;)
Igår va jag med Ida och Simon hemma hos honom, vi drack och snackade skit, de va skit trevligt. Men är inte den piggaste idag om man säger så. Men ska ändå inte göra något speciellt, så de spelar ingen roll haha.
Nej men nu tänkte jag lägga mig och kolla lite mer tv, pussii !!

Tack för du finns vännen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!