orkar inte

2009-04-09 - 00:32:59
De är just såhär de alltid blir, jag pallar inte med den här fucking skiten. Folk förstår tydligen inte att alla har känslor, och att de faktis känns även fast man inte vill. Jag försöker inte tänka på de, men de är inte så jävla lätt.
Man kan iaf höra av sig eller nått men neeeeeej. Aja fuck it, nu vet jag !! PAAAAAAAAAAAASSSSS PÅ DIG !!

Imorrn drar mami, papi och syrran till landet, så ska möta emmy imorrn direkt när jag vaknat sen ska vi ta en promenad om de blir fint väder, sen blir de väl fixa bärs och sen suuuuuuuupa gärnet. En sak är iaf jävligt säkert och de är att alkoholen sviker aldrig och de är ju jävligt tur de ;) haha.
Nej men skriver väl mer imorrn om jag pallar, annars ha de så bra ciaooo!!
Postat av: Emelie

Tack :) Ni med, som vanligt. Jag vet att ni inte tyckte de för att ni inte hunnit byta om, men ni ser alltid bra ut så de gjorde inget! :)

2009-04-09 - 15:38:48
URL: http://emelieone.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack :) Ni med, som vanligt. Jag vet att ni inte tyckte de för att ni inte hunnit byta om, men ni ser alltid bra ut så de gjorde inget! :)

2009-04-09 - 15:39:29
URL: http://emelieone.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha fattade inte att du hade komenterat båda :D Men ja, de vore supermysigt och trevligt med en fika igen. Nu när vi är lite mer bekanta me varann ;P

2009-04-09 - 15:41:29
URL: http://emelieone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!