fucking tattare

2009-04-11 - 19:51:02

Hade kul igår tills allt spårade ur. Blev massa bråk, blod överallt och glas överallt. Och mina två fjällräven är snodda och min mobil, jääävligt kul verkligen :/ Så imorrn kommer man bli dödat av föräldrarna som vanligt.
Ska bara ta de jävligt lugnt ikväll, för ska ju jobba imorrn. I bajenklacken i kiosken ;) haha
Nu är min lille älskling i varberg hos Izko, kanske åker ner men vet inte. Måste försöka fixa allt innan jag drar nånstans, för kan ju inte fly från problemen fast man har så stor lust till de.
Nej men nu tänkte jag lägga mig i soffan igen och bara dööööö, är så sjukt bakis. Men puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!