Godmorron ;)

2008-09-28 - 13:44:14

Jaa, idag skulle jag egentligen gått upp vid 8, men de gick ju inte såå bra om ja ska va ärlig :/
Blev väckt av min lilla valp som hoppade upp i annsiktet på mig, sen kom pappa in och försökte väcka mig, men de funkade inte så dom åkte iväg på matchen utan mig. Men lillesyrrans lag vann iaf med 5-1 :D
När dom kom hem så va mamma & pappas kompisar mia och mackan och deras barn med :) Så de va fullt ös här hemma när ja kom upp, 4 hundar och dom andra satt och tog några bärs haha. Nu är alla ute med hundarna och jag sitter här och luffar som vanligt .. Nej men aa, nu ska ja väll bara ta de lugnt ett tag sen ska ja hoppa in i duschen och så. Får se vad som händer idag, men tror de mest blir chill för mig. Ha de bra puss och hej !! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!