Tisdag 7/10

2008-10-07 - 13:48:11

Min morron började inte bra, vaknade ungefär 13.20, inte bra. Jag som skulle gå till skolan idag, men nej de gjorde jag självklart inte. De funkar inte längre, jag kommer aldrig upp till skolan och de börjar bli riktigt irriterande. För jag vill klara av de. Men va gör man, ska försöka lägga mig tidigare idag.
Va ju ute igår och mötte Alex en killkompis, han ringde och behövde prata med någon. Och de är självklart att man ställer upp för sina vänner. Så jag gick och mötte honom, tog en promenad och snackade om allt! Va faktis skönt och bara prata av sig om allt med nån. Sen efter en stund drog vi och mötte min lilla Emmy, och sen kom Sebbe, vi var ute rätt länge och de va inte så smart av mig, kom väll hem ungefär runt 4 :/ haha.. Och då va de bara att gå och lägga sig.
Nu sitter jag här igen, ska kanske dra och fika med Fardos snart, men vet inte om jag orkar idag. Får se om vi ska ta de imorrn istället.
Tänkte käka lite frukost snart, skriver senare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!