Tisdag 28/10

2008-10-28 - 10:11:56
Godmorgon på er.
Idag vaknade jag faktis av att Emmy ringde mig, hon kunde tydligen inte sova. Så tog en cigg och snackade lite med henne,  men sen va de bara springa in på toaletten idag igen :/ Vet inte varför men varje morgon har jag spytt nu. Vet inte om de är nått fel eller om de är att magen inte har vant sig än, ska iaf ringa min läkare och fråga.

Idag ska jag äntligen röra på mig lite, ska möta Emmy lite senare och åka till globen och ta en fika och snacka massa skit bara. Har inte gjort de på ett tag nu kom vi på, känns tomt utan henne. Vi har inte pratat ut med varandra på en vecka nu och så brukar de inte vara. Så idag ska vi äntligen träffas och fika. Som ni kanske har märkt umgås vi väldigt mycket, men de är ju min absolut bästavän :) Där kan man snacka om en som stöttat en från den dagen vi lärde känna varandra, är så glad som har henne.
Nej men ni kommer får veta lite senare va jag har gjort idag, för nu tänkte jag väcka lillesyrran och göra frukost :)
Puss och kram ...
Postat av: challe

nemen har du skaffat blogg .. va kul :D

hoppas allt är bra :)

/Challe

2008-10-28 - 10:36:30
Postat av: KelocC

Godmorgon :)

2008-10-28 - 11:32:45
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!