Måndag 20/10

2008-10-20 - 22:24:12
Nu va de väldigt länge sen jag skrev här. Men har hänt rätt mycket på sista tiden så har inte haft tid att skriva eller vara inne på datorn över huvudtaget. Så jag tänka att jag kunde skriva lite idag nu när jag ändå bara är hemma och tar de lugnt. Idag har de inte hänt så mycket, vaknade runt halv 8, tänkte att jag skulle dragit till skolan nu sista dagen men så blev de inte, fick ett sms av Emmy och då planerade vi lite annat istället. Inte bra jag vet, men va gör man.. Har inte riktigt kunnat slappna av idag, de ända som har funnits i mitt huvud är operationen som är imorrn. De ska bli jätte skönt att de äntligen blir gjort men är nervös på ett sätt också, men de är klart man är nervös har ju aldrig opererats förut. Kommer inte bli så roliga dagar för mig nu, imorrn ska jag vara på huddinge sjukhus klockan 7 på morgonen, efter några timmar kommer operationen börja och den kommer hålla på i ungefär 3 timmar. Men de som är bra är att de är titthåls operation, så kommer bara få 5 små ärr som förhoppningsvis inte kommer synas... fast de vet jag ju inte än. Efter de kommer jag ligga kvar där i några dagar, och de är inge roligt alls. Kommer inte finnas nått att göra och jag kommer ha sån jävla smärta men vafan får ju smärtstillande ;) haha.. Nej men får göra de bästa av situationen.
 Och efter allt kommer jag vara "sjukskriver" i 2 veckor. Jaja ni får väll veta hur de gått och så efter.
Men en bra sak med de här är att jag kommer få 500 kr vid inskrivningen och 160 kr för varje dag jag ligger där, nu kommer jag inte ihåg riktigt vad mamma sa, men så är de iaf. Och sen om jag har tur kommer jag få pengar för ärren, men de vet jag ju inte än för de är om ett år man får reda på de, men man kan ju alltid hoppas. Sitter ju aldrig fel med lite cash! ;) Skriver mer om allt de där sen.

Ni kanske har kännt att de börjar bli väldigt kallt nu, de är fan vinter redan. Så man måste ju börja planera vad man ska köpa för vinterjacka i år. Funderar på at köpa en brun gås (långa modellen) vet inte vad de är med mig men har fastnat för dom där jackorna, dom är ju hur mysiga som helst plus att dom är snygga. Har haft lite problem med färgen,de har stått mellan en brun eller en röd, men har ju sån himla tur, mamma ska köpa en röd, så självklart köper ju jag en brun, då är de bara att man lånar varandras, smart va? ;) haha ..  Nej men nu börjar de ta slut här, kommer inte på nått att skriva mer än GONATT PÅ ER, önska mig lycka till imorrn nu.. Puss
Postat av: Anonym

good luck :)

2008-10-20 - 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!