Lördag & söndag

2008-10-12 - 21:45:13

Igår va en rätt så jobbig kväll. Började med att jag och Emmy möttes för att gå hem till mig och fixa oss. Skulle egentligen gått ut med några, men så blev de inte för vi orkade inte de. Så vi satte oss på årstafrun och tog några bärs. Efter de skulle vi åka till bålsta för att möta några och sen dra hem till Svenne. När vi kommer dit möter Kim och Åre oss vid pendeln, sen drog vi hem till deras polare och tog en öl, va bara där ett litet tag sen skulle vi dra till Svenne, jag och Emmy. Men när vi är på väg till honom så ringer Matias oss så då mötte vi honom och Mika vid shell macken och käkade och så. Trodde jag skulle dö på vägen hem till hans syrra sen, han körde som en jävla galning och jag hatar när folk gör de när ja sitter i skiten haha.  Men efter en timma kom vi iallafall dit vi skulle. Så vi satt där och tog nån öl snackade och så, trevligt faktis. Men sen kände jag och Emmy att vi inte pallade längre, och ville bara åka hem. Va verkligen skit sega och allt och sen sitter man utanför bålsta i krägga, en bit till stationen och de va ju mindre bra. Vi frågade Matias om han kunde skjussa oss till pendeln för kl va ändå halv 6 typ och pendeln hade börjat gå, men nej de kunde han inte "/
Så han gav oss nykeln till bilen och sa att vi kunde ta den in. Haha så jävla kul, både jag och Emmy har aldrig kört bil och självklart är de jag som får köra. Sitter framför ratten och vet fan inte äns va som är broms och gas pedalen. Men men till slut startade jag bara skiten och vi kom iväg, men fan inte långt för bil jäveln får bensin stopp eller nått. Så de va bara att ringa Matias igen och sen fick putta tillbaka bilen. Till slut efter allt meck så går vi in till honom och kollar lite tv och sen somnade vi. Riktigt skönt att sova kan ja ju säga, va så jävla seg. Sen vid fyra nån gång åkte vi hem, så nu är man äntligen hemma! Jobbig kväll men den hade ändå sina roliga stunder.
 Nej men nu ska jag käka, bye bye !

Postat av: KelocC

sv: måste ligga i familjen ler haha.

Jofan de gick bra inte helt klar ännu men får se hur de blir.. försöka bli klara tills imorgon.. vad har du gjort idag då ? puss

2008-10-12 - 22:50:40
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: KelocC

Tack så mycke ;D puss

2008-10-12 - 23:51:20
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: KelocC

Mjaao tror de också ;) haha.

Ajt ;D ne fixat hemma och massa.. orkar inte skriva igen.. redan skrivit hela historian på bloggen haha ;D puss

2008-10-13 - 00:07:06
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: syrran

men det va ju jävligt clever av er att ta bilen, smartass!

2008-10-16 - 23:13:02
Postat av: Aleks

haha wtf

2008-11-06 - 14:45:11
Postat av: Alina

Hej! Brukar du träna på fritiden? Berätta gärna hur du gör i så fall! Ha det fint! :)

2008-11-06 - 14:50:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!