Lördag 11/10

2008-10-11 - 15:35:17

Godmorgon på er haha, inte för att de är morron men vaknade nu typ.
Är inte de piggaste idag.
Igår tog jag de bara lugnt faktis. Jag Matilda, Agnes och Olle (Matildas kompis) lagade mat och satt och snackade, hade skti trevligt. Sen kollade vi lite på idol, men sen skulle jag möta Emmy i valla för vi skulle hämta en sak där. Efter de drog vi hem till Emmy för hon skulle käka, och efter de direkt hem till mig igen. Haha hade riktigt kul igår. Vi va väll hemma här till 12 eller nått sen mötte vi Lucas och Alex här utanför och gick runt lite med dom sen pallade vi inte va ute mer, så drog hem igen. Haha när jag hade vart hemma ett tag så kommer pappa och hans polare hem helt packade, haha jävligt roliga faktis. Men de dröjde inte länge till dom deckade. Så jag satte mig lite framför datan sen kändes de som jag skulle somna, då gick jag och la mig direkt.
Idag ska vi nog dra ut  till huset, med Fanny Alex och Lucas och några. Men får se om vi ska med för vi hoppas på en annan sak jag och Emmy ;) Men får se vad som händer. Nu ska jag dricka lite kaffe och hoppas på att bli piggare.
Skriver senare eller imorrn, bye bye !!

Postat av: KelocC

Godmorgon Johanna! :D

2008-10-11 - 15:36:21
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!