Helt död

2008-10-04 - 00:42:19
Idag har de fan inte hänt et skit. Har bara segat hela dagen typ, mötte emmy nån timme efter att jag gått upp
Gick och köpte cola och snackade skit bara. Efter de drog jag hem och kollade lite tv och väntade på att maten skulle bli klar, hade bestämt mig för att bara va hemma hela kvällen idag och va med min familj som man inte gjort på länge.
Låg och glodde lite idol med lilleyrran och mamma, käkade chips och mådde bra ;) hehe.
Måste bara få säga att jag har världens BÄSTA familj.

Mamma, pappa och jag satt lite och snackade om Ronja och Lena och allt som har hänt där, de är så himla hemskt. Att förlora sin pappa/man måste vara de hemskaste som kan hända en. Lena hade berättat för mamma att de är slutet nu, och att dom nästan vill att han bara ska somna in nu, han är ju inte sig själv längre. Och Ronja vill inte komma ihåg sin pappa så, utan den han var innan, och de kan jag förstå.. Man vill ju minnas de bästa! Han känner inte igen dom längre, fast han kan ibland komma ihåg saker som hänt för länge sen, som när Lena hade visat upp ett foto på vårat gamla fotbolls lag, då hade han själv sagt att där är ju Ronja Petra Johanna och alla, men han kommer inte ihåg grejer som hänt nu, och de kan tydligen bli så när man är nära döden. Att man går igenom hela ens liv..
Nej de är så himla hemskt. Får se om ja ska dit nästa vecka med mamma, vet inte än om ja orkar de. För vad ska man säga till någon som kommer förlora sin pappa/man ? Vet inte riktigt om jag kommer klara av de...
Nej nu vill ja inte snacka mer om de, är lite jobbigt.

Ja ni .. va har ja mer gjort idag.. Mötte Natta och Noak en stund, tog de lugnt bara :) Sen gick vi och mötte Emmy.
Aa de är väll de ja har gjort. Orkar inte skriva för min hjärna funkar inte längre, den är lite efter idag..
Har verkligen varit seg hela dagen ! Men men gonatt på er.

Här är en liten bild från gamla fotbollslaget
SAKNAR DOM TIDERNA !



Och en på min underbara familj + farmor, mia, berra och emma.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!