Hallå hallå

2008-10-08 - 22:24:04

Har glömt skriva som vanligt, men de gör nog inte så mycket.

Fick reda på i går kväll att U hade somnat in den 6 oktober kl 18.00 bland alla nära och kära.

De är så fruktansvärt hemskt alltihopa.
Vill inte prata om de nu, men jag tänker på er L och R !! <3

Idag kom jag faktis upp till skolan, riktigt stolt haha. En rätt chill dag, lite lektioner på förmiddan och sen glodde vi film hela eftermiddagen. Sen drog jag och Alexandra för att möta Emmy, vi skulle ju fylla i våra tatueringar idag, men dom va inte riktigt läkta så ska komma tillbaka nästa onsdag. Sen efter de drog vi hem till mig, satt och snackade ett tag och bara tog de lugnt. Har varit jävligt seg idag, så efter vi hade varit här följde jag och Emmy med Alexandra till tvärbanan sen drog vi hem. Längtade till att bara komma hem och lägga mig i soffan och ta de lugnt.
Jag och lillesyrran gick först och beställde mat, jag tog en skit god pasta med fläskfilé, men halva den hamnade på golvet haha, lill skiten Agnes är ju lite dum ibland, men vafan sånt händer de va lite kul faktis. Jaja iaf, jag storesyrran och lillesyrran låg och glodde tv och hade de trevligt. Sen kom mamma och pappa hem och då satt vi bara tillsammans och snackade lite och kollade tv. Kan ju lova er, va så jävla skönt att bara komma hem och lägga sig i soffan och bara slappa, fattar inte vad som har hänt med mig men har blivit så jävla lat av mig, eller så är jag bara allmänt trött på allt.
Men men de är väll de jag har gjort idag, nu ska jag bara ta de lugnt kolla lite tv och så, sen blir de sova för måste ju upp imorrn. Nu ska jag fan klara av dom här sista dagarna. Håller tummarna för mig själv ;) haha. Gonatt på er alla !!


VILA I FRID U, VI GLÖMMER DIG ALDRIG <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!