Godmorgon

2008-10-04 - 13:46:23

Vaknade för ett tag sen av att syrran ville ta en morron cigg med mig.
Så gick upp och tog en liten macka sen en cigg. Tänkte att jag skulle fixa mig direkt när jag vaknat för ville åka till globen med mamma och kolla skor och lite sånt, men de va ingen ide va för seg för de. Och nu sitter man här igen.
Ska bara ta det lugnt nu tills man ska börja fixa sig och de inför kvällen, blir utgång med Fanny och Emmy, sen kommer vi nog möta upp några kompisar i stan.
Nej men nu tänkte jag ta de lite lugnt ett tag, skriver senare om ja hinner :) bye ..

Jag och mina sötnosar Emmy och Fanny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!