Gäsp ..

2008-10-27 - 23:12:43
Nu har hela måndagen gått och jag kan ju säga såhär, har verkligen inte gjort ett skit idag.
Som jag sa innan, har legat och kollat tv hela dagen, har rört mig från soffan när jag varit tvungen att ta en cigg eller nått annat annars har jag spenderat min dag där, fast får såklart inte glömma att jag suttit framför datorn också.
Blir så himla irriterad på den här jävla design skiten, den funkar ju inte som den ska, har försökt ändra min text till vit men den vill verkligen inte, har till och med frågat massor och ingen har hittat den, någon som vet vad problemet är?
Får väll hoppas att de finns nån smart sak som skulle kunna hjälpa mig med designen lite? ;) Är ju roligare att skriva och de när man har en fin blogg, tycker iaf jag.

Juste vägde mig idag och de visade sig att jag gått ner 4 kilo, så nu ska jag bara försöka gå ner 5 kilo till och sen börjar träningen med pappa när man frisknat till. Ska börja gymma, vill träna vader, lår, rumpa, mage de är de som är viktigast, vill bli fastare helt enkelt.
Känns som de mesta går åt rätt håll nu faktis, operationen är klar, snart börjar jag träna, lite små saker man inte tänkt på innan som ändå gör mycket. Kommer få mera tid med papi nu när vi ska träna och de behövs, vi har kommit ifrån varandra lite, förut när jag va yngre va de alltid jag och pappa, när jag spelade fotboll då va han med på alla matcher, träningar .. Men när allt började gå snett kom vi ifrån dotter och pappa relationen, bråkade jämt och pratade inte med varandra och de va verkligen ett hugg i hjärtat. Men kan ju inte säga att de bara handlade om pappa för de va hela familjen, gled ifrån alla .. Men men hur kom jag in på det här när jag snackade om att de började kännas bra haha ;P Jadu är lite dum .. Nej men iallafall allt går åt rätt håll nu och de gör johanna glad ;D
Nu tänkte jag faktis kolla på blocket lite efter jackor och se om man hittar någon helt okej där, annars får man väll punga ut 5000 kr eller vad den kostar "/ skulle vilja slippa men aa ska ta mig en liten titt. Sen blir de lite tv och sen gå och snutta kudden. Men ni får sova så gott så hörs vi, nattinuffsan på er haha :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!