Torsdag 6/11

2008-11-06 - 13:21:18
Nu har jag varit lite seg på att skriva igen, men har vart sjuk och sen har jag inte varit hemma nått typ.
Mitt lov har iaf varit hur bra som helst, har hänt rätt mycket men orkar inte skriva allt.
De är så jävla segt nu när man är sjuk igen, man har ju så jävla tråkigt ligger bara som ett offer och sover..
Har fan gått ner 2 kilo till nu, får ju inte i mig nått längre typ, känns som magsäcken har blivit för liten men aa de kommer nog snart :) hehe.. Har inte så mycket att skriva nu, eller orkar inte skriva om ja ska va ärlig. Är för seg för att komma på nått att skriva om. Men vi hörs sen, ha de så bra :) Peeeeace ...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!