Tisdag 18/11

2008-11-18 - 19:55:52
Hello.
Idag har vi inte gjort så mycket, vaknade vid 13.00, skulle egentligen iväg för att vara barnavakt men så blev de inte, och Emmy skulle egentligen iväg på möte men de gjorde hon inte heller haha, två lata jävlar.. Men Emil drog iaf iväg vid 12 typ för att möta en kompis. Jag och Emmy fixade tvätt tid och lite sånt, sen efter ett tag åkte vi hem till mig för att hämta en sak sen hem till Emmy för att hämta ett brev hon fick från Krille idag, så söta dom där två. Kom tillbaka hit för ungefär en timma sen nu, snart kommer Emil och Johan också, vi ska väll bara ta de lugnt ikväll för imorrn ska jag och Emmy upp halv 7 för att jobba. Haha, vi kommer fan få kicken direkt om vi beter oss som vi gör nu, vi pallar ju ingenting längre. Men men så får de bara inte bli måste ha de där jobbet. Jaja har inte så mycket att skriva men vi hörs imorrn fan ;)
Ha de bra, ciaaaao !!

Måste bara lägga upp en bild på min underbara familj, älskar er sååå ... (+ kusin, morbror,farmor)




Postat av: Agnes

ÅÅH saknar thailand .. :(

2008-12-12 - 19:29:00
Postat av: Johanna

Aa man gör ju de :/

2008-12-13 - 16:13:06
URL: http://juuhanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!