Söndag/Måndag

2008-11-17 - 21:58:00
Hello ..
Igår va de mest chill, ja och emmy tog de lugnt hela dagen sen kom Mike hit :) Sen efter vi varit här ett tag åkte vi till tcen för att möta upp Emil. Haha han va ju helt väck men har saknat honom. Så himla söt, han hade köpt en liten present åt mig, en adidas perfym och skit söta nyckelringar och en liten ram grej hehe, så söt blev iaf jätte glad :) Aa men iaf, vi 4 chillade här hela kvällen, sen i morse så skulle jag egentligen till sjukhuset för att fixa en sak men kom jag upp? NEJ :/ inte bra men men, sen va de bara att åka och göra samhällstjänsten. Ja sa ju förut att ja hade sumpat chanserna men ja sa ju att ja skulle snacka mig ur de där, för fick en chans till så nu är de bara att sköta sig. Men de är såååå jävla tråkigt. Jaja, nu sitter ja och Emmy här igen och snart kommer emil hem. Nej men nu ska ja köra kort med min lille skit till vän Emmy haha ;) Ha de bra peaaaaaaaaace ;)
Postat av: KelocC

Haha ;D hade du mys igår? :)

2008-11-18 - 11:22:47
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: KelocC

nice nice ;D nja jag vet inte.. ska väll inte klaga :P haha puss

2008-11-18 - 13:21:32
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk så börjar du med 50 poäng!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2008-11-18 - 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!